Tasuta tarne alates 15€ ostust
EE

Kampaania tingimused

Tingimused

Klipshop.ee veebipoest kaupade ostu- müügi tingimused.

1. Üldsätted

1.1 Käesolev ostu- müügi leping hakkab kehtima kliendi nõusolekul, vajutades "Nõustun KlipShop.ee tingimustega." Antud ostu- müügi lepingut loetakse mõlemalt osapoolt siduvaks juriidiliseks dokumendiks. Ostu- müügi leping võetakse aluseks klipshop.ee veebipoes kehtivatele reeglitele. See sätestab ostja ja müüja kohustused ja õigused, maksmise, kaupade tarne, tagastamise nende tingimuse ja korra, osapoolte vastastikused kohustused ja teistesse riikidesse tarnimise reeglid. Need tingimused on veebipoe kasutuspõhimõtete aluseks.

1.2 Müüja võimaldab kliendile võimaluse osta ja tellida kaupasid ning sõlmida veebipoega ostuleping 7 päeva nädalas.

1.3 Veebipoest ostetud kaubad tarnitakse ainult Eesti Vabariigi territooriumil.

1.4 Kellel on õigus osta kaupasid veebipoest:

1.4.1 Füüsilistel isikutel, kes on täisealised ja seadusega volitatud oste sooritama.

1.4.2 Alaealised isikud alates 14 eluaastast, kuni 18. eluaastani hooldaja nõusolekuga.;

1.4.3 Juriidilised isikud, keda esindavad selleks volitatud isikud.;

1.4.4 Eelnevalt nimetatud isikute volitatud esindajad peavad esitama dokumendi, mis lubab neil esindada füüsilist või juriidilist isikut.

1.5 Kõik klipshop.ee veebipoes ostu- müügi lepingud on koostatud eesti keeles. Kõik kauba tellimisega seotud oluline informatsioon on esitatud ostjale 1) Tellimuse esitamise ajal 2) Automaatselt veebipoelt esitates uue tellimuse klipshop.ee leheküljelt, mis saadetakse automaatselt ostjale e-posti pärast tellimuse esitamist. 3) Ostja nõudmisel mõnel teisel viisil, lisades need kauba arvega tulevale informatsioonile.

2. Kauba tellimine

2.1 Veebipoes olevaid kaupu saate tellida kahel viisil;

2.1.1 Registreerides ennast veebisaidile(luues konto) ja logides sisse oma kontole sisestades oma eposti aadressi.

2.1.2 Registreerimata ennast veebipoodi, aga siiski esitades vajalikud isiklikud andmed kauba tellimuse vormis, järgides veebipoes olevaid nõudeid.

2.2 Kauba tellimine klientidele toimib järgnevalt, kõigepealt tuleb logida sisse oma veebipoe kontosse, sisestades e-posti aadressi ning parooli. Saab ka ilmas sisselogimata, kui toote tellimisel peate siiski esitama relevantset isikliku teavet. Ostutellimuse täitmiseks peate sisestama oma tarne aadressi, nime, telefoninumbri ja e-posti aadressi. Täites tellimuse ja andes oma nõusoleku "Nõustun KlipShopi tingimustega" kinnitate tellimuse ja ostja ning müüja vahelise ostu- müügi lepingu.

2.3 Ostu sooritamiseks peab ostja tutvuma tellimuse esitamise eeskirjadega ja andma oma nõusoleku nendeks tingimusteks enne kauba tellimuse kinnitamist. Ostja kinnitab oma nõusolekut veebipoes ette nähtud viisil. Ainult peale tellimuse kinnitamist ja nõusoleku andmist hakkab veebipood tegelema ostja tellimusega, juhul kui ostja pole andnud oma nõusolekut ja kinnitanud tellimust ei ole tal võimalust tellida kaupa veebipoest.

2.4 Ostu- müügi lepingu sõlmimiseks veebipoega peab ostja täitma kõik veebipoes tellimuse kinnitamiseks ette nähtud väljad ja järgima kõiki veebipoe teateid. Et veebipoest tellida peab klient;

2.4.1 Valima veebipoest oma soovitud toote või tooted, täpsustades ostetava kauba ühikud ja kõik muud detailid ning klikkides kauba juures "Lisa ostukorvi".

2.4.2 Pärast meelepäraste toodete ostukorvi lisamist vajutage veebipoes ikoonil "Ostukorv", et lõpetada oma ost. See suunab teid edasi lehele, kus näete tellimuse üksikasju. Vajutades "osta" suunatkse teid edasi lehele, kus teil on võimalik tellimus kinnitada. Edasi logige sisse oma veebipoe kontosse või juhul, kui te ei soovi seda teha jätkake külalisena, täitke valitud väljed(Tarne aadress, oma andmed, makseviis ja muud nõutud andmed) seejärel kinnitatakse teie tellimus.

2.5 Ostja kinnitab tellimuse vajutades "Maksmine" Kuni selle hetkeni on ostjal õigus muuta kaupade kogust, järjekorda, üksikasju, maksmis meetodit tarnekorraldust jms.

2.6 Pärast punktide 2.4 ja 2.5 toimingute täitmist ja kauba tellimuse kinnitamist, on tellimus kinnitatud kliendile sobivalt on ostu- müügi leping kinnitatud veebipoega.

2.7 Pärast kauba tellimuse kinnitamist saadab müüja ostjale automaatse e-kirja "Klipshop.ee - tellimuse kinnitus", mis sisaldab kogu teavet ning informatsiooni teie tellimuse kohta.

2.8 Tellimuse kinnitamisel kontrollib müüja ostja tellimuse üle, et kas vajalikud kaubad ning kogused on laos. Kui kaupu pole hetkel laos või puudub ostja soovitud kogus, siis klienti informeeritakse vastavalt veebipoe kehtivatele eeskirjadele. Igaljuhul informeerib müüa ostjat peale tellimuse kinnitamist, et milline on tellimuse staatus. Veebipood jätab endale õiguse 3 päeva jooksul peale ostja tellimuse kinnitamist, tellimus tühistada või edasi lükata sobiva kauba puudumisel. Müüja teeb kõik endast oleneva, et teavitada klienti võimalikult kiiresti tellimuse staatuse kohta.

2.9 Olles tellimus kinnitanud kinnitate ühtlasi, et olete lugenud läbi meie veebipoe reeglid, nendega nõustunud ja olete kohusatud neid järgima. Ostjal pole õigust vaidlustada, et ostu- müügi lepingut ei esitata ostjale kirjalikult, kui lepinguosalised pole vastupidist kokku leppinud. Kui ostja soovib ostu- müügi lepingu tingimusi vaadata võib ta need endale salvestada, printida, võtta need veebisaidilt või taotleda müüjalt e-posti teel.

2.10 Müüja ei vastuta ostjale tekkinud kahju eest, mis on põhjustatud konto kasutamisel kolmanda isiku poolt. Juhul, kui ostja liitub veebipoega ning jätab reeglid järgimata ja tema kasutaja alt tellitakse kaupu loetakse tellimus kehtivaks.

2.11 Müüja jätab endale õiguse täitmisele võtta ainult need tellimused, milles on täpne tellija informatsioon kauba soetamiseks ning tarnimiseks(sh tarne aadress, telefoni nr, e-posti aadress jms). Samuti kui tuvastatakse kliendi puhul rikkuimine(esinemine teise inimesena, kellegi teise konto kasutamine, veebisaide reeglite rikkumine jms). On veebipoel õigus tellimus tühistada.

2.12 Klient, kes nõustub veebipoe ostu- müügi lepingu tingimustega nõustub, et punktis 2.2 nimetatud isikuandmeid töödeldakse veebipoe poolt, kaupade tarne ning tellimuse täitmise eesmärkidel. Müüja kinnitab, et ostja poolt esitatud isikuandmed on privaatsed ning neid kasutatakse ainult eelmainitud eesmärkidel vastavalt veebipoe privaatsuspoliitikale.

2.13 Ostja nõustub, et tema isikuandmeid kasutatakse e-kaubanduseks ning ühtlasi nõustub sellega, et tema esitatud e-posti ning telefoninumbrile saadetakse teateid, mis on vajalikud kaupade tellimuse ning tarne täitmiseks.

3. Ostu- müügilepingu sõlmimine

3.1 Ostu- müügileping loetakse sõlmituks sellest hetkest, mil ostja saab müüja e-maii "Klipshop.ee - tellimuse kinnitus)(või mõne muu samaväärse teate) ja kehtib tellimuse täeliku täitmiseni. Ostjal võimalus lepingust taganeda on mainitud eespool.

3.2 Tellimuse kinnitamise alusel muutuvad veebipoe reeglid ja muud tingimused ostja ning müüja vaheliseks lepinguks, mis on mõlema lepinguosalise jaoks siduv juriidiline dokument.

4. Ostja õigused ja kohustused

4.1 Ostjal on õigust osta veebipoest kaupasid käesoleva Ostu- müügilepingu järgi sätestatud korras.

4.2 Ostjal, kellel on veebipoes kasutaja on õigus Ostu-müügileping tühistada vastavalt lepingus kirjas olevatele tingimustele.

4.3 Veebipoes konto loomisel kohustub ostja andma veebipoele oma isikuandmed. Kui ostja kaotab oma sisselogimisandmed peab ta viivitamatult teatama sellest veebipoodi aadressil [email protected]

4.4 Veebipoe kasutamisel kohustub ostja järgima kõiki veebipoe poolt kehtestatud reegleid, Ostu- müügi lepingus sätestatud eeskirju, teisi tingimusi mis on veebipoes välja toodud ja mitte rikkuma Eesti Vabariigi õigusakte.

5. Müüja kohustused

5.1 Müüja kohustub pakkuma ostjale võimalust kõiki veebipoes pakutavaid tooteid kättesaadavalt ning vastavalt ostu- müügilepingu tingimustele ning veebipoe enda tingimustele.

5.2 Müüja kohustub töötlem ostja isikuandmeid ainult selleks ettenähtud eesmärkidel ning Eesti Vabariigi tingimuste ning õigusaktidega sätestatud korras.

5.3 Müüja kohustub tarnima ostja tellitud kaubad ostja poolt nimetatud aadressil.

6. Kauba hind, maksekorraldus ja tingimused

6.1 Kaupade hinnad veebipoes ja tellimisel on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Veebipoest ostmisel arvestab veebipood, et tarne toimub Eesti Vabariigi territooriumil. Seega kui ostja ja müüja sõlmivad eraldi lepingu, et tarne toimub väljaspoole Eesti Vabariiki või Euroopa Liitu vastutab ostja ise lisamaksude eest.(import, tollimaks, käibemaks jms)

6.2 Tarne kulud on veebipoes märgitud ja kulud märgitakse kauba ostmise ajal tellimusse.

6.3 Allahindlused rakenduvad vaid siis, kui see on veebipoes selgelt väljatoodud või mõnel muul veebipoodi puuduval ametlikul tekstil.

6.4 Veebipoel on õigust muuta kauba hinda pärast kliendi tellimust ainult selliselt juhul, kui hind oli vigane infosüsteemi tehnilise vea tõttu. Müüja peab viivitamatult teatama ostjat sellise olukorra puhul. Juhul, kui ostja peale vea parandamist ei soovi enam tellimust, tagastab veebipood ostjale kogu makstud summa.

6.5 Ostja määrab tarnimise järgmisel viisil:

6.5.1 Tasudes kauba eest enne kauba tarnimist, kasutades elektroonilist maksemeetodit, mis on veebipoes märgitud ning müüja poolt heaks kiidetud. Juhime teie tähelepanu sellele, et suunates edasi pangalingi kaudu maksma võib veebisaidil olevaid isikuandmeid edastada maksmise lehele, kuhu teid suunatakse.

6.5.2 Kui maksate sularahas kauba tarnimisel, tasuded kolmandale osapoolele(kullerteenusele) peab kolmas osapool esitama ostjale kviitungi ostu kinnitamiseks.

6.5.3 Makstes krediit, deebetkaardiga või PayPaliga(rahvusvaheline maksesüsteem)

6.6 Punktides 6.5.1 ja 6.5.3 moel nimetatud kaupade tasumisel kohustub ostja tasuma kaupade eest kohe. Alles pärast makse kättesaamist alustab veebipood tellimuse täitmist ning tarnimist. Veebipoel on õigus tellimus tühistada, kui ostja on valinut maksemeetodiks punkti 6.5.1 või 6.5.3 ja ei ole makset sooritanud 3 tööpäeva jooksul.

6.7 Kauba tellimuse esitamisel ja veebipoega ostu- müügilepingusse astumisel saadetakse teile arve e-postiga. Juhime teie tähelepanu sellele, et kui ostja on käibemaksukohustuslane, siis peab ta oma käibemaksu koodi lisama lisainfosse.

7. Kauba tarne

7.1 Kaubad toimetatakse ostja valitud aadressil, kas siis kulleriga, või iseteenindus ternimalis, mille puhul lunastab ostja kauba ise. Kättesaamise meetodi peab ostma ise valima ja sellega seoses lisama kõik vajalikud andmed tellimise ajal.

7.2 Kui veebipoe tingimustes või ostu- müügilepingus ei ole sätestatud teisiti, siis tarnitakse kaup ostjale 1-10 tööpäeva jooksul. Ostja nõustub, etrandjuhtudel, kui veebipole pole kaupa laos, siis võib tarneaeg edasi lükkuda. Sellisel juhul teatab veebipood koheselt ostjalt ning lepitakse kokku uus tarne aeg või tellimuse tühistamine. Igaljuhul toimub tarne maksimaalselt 30 päeva pärast ostu- müügilepingu sõlmimisest.

7.3 Tellimuse esitamise ajal valib ostja tarne meetodi:

7.3.1 Kulleriga, enne kauba kohale jõudmist võetakse teiega ühendust ning antakse täpsem tarne informatsioon.

7.3.2 Pakiautomaati või mõnda teise kaubaväljastamis punkti. Tellitud kaubad saate kätte 7 tööpäeva jooksul ja teie valitud punkti. Kui saadetis kohale jõuab teavitatakse teid sellest SMS või e-posti teel.

7.4 Kui te ei tühista õigeagselt tellimust 7.3.2 nimetatud tähtaja jooksul, siis on leping kehtetu ning veebipood pole kohustustatud lepingut täitma. Teie tellimus kehtib.

7.5 Kaup tarnimisel on ostja kohustatud kauba ise vastu võtma, kui ta just ei ole märkinud tellimuse lisainfosse teise isiku andmeid, kes tellimuse vastu võtab.Kui kuller ei saa anda kaupa üle volitatud isikule, siis tähendab, et leping pole täidetud ja kuller üritab kauba teile edasi anta uuesti tulevikus, kokku 3 korda

7.6 Veebipood vabaneb vastutusest teenuse rikkumise eest, kui kaupa ei saa ostjale õigeagselt üle anda ostja süü tõttu.

7.7 Veebipood kohustub viie tööpäeva jooksul tagastama ostjale makstud raha, kui müüja ei suuda kaupa tarnida ostu- müügilepingus kokkulepitud aja jooksul ja pole võimalust pakuda ka alternatiivset toodet, mis kliendile sobiks

7.8 Kui kaup on ostjani jõudnud ja ostja kirjutab alla, et ta on kauba kätte saanud, siis loetakse ostu- müügileping lõppenuks ja tellimus täidetuks. Edasisi kaebusi enam vastu ei võeta.

7.9 Kauba kvaliteeti, pakendit ja kogust peab kontrollima ostja kätteaamisel. Üleandmise käigus avastatud kauba defektid tuleb märkita kaupade tarnimise lehel ning viivitamatult tuleb teatada müüjat. Selliseljuhul leping müüa ostjaga kokku, kuidas vigane tellimus parandada. Kõiki hilisemaseid kaebusi enam ei aksepteerita.

7.10 Ostja peab teavitama müüjat vähemalt ühe päeva jooksul, pärast kauba tarnet. Kauba väära kaguse, defekti või rikutud pakendi kohta. Pärast tähtaega esitatud kaebuseid enam arvesse ei võeta. Sellisel juhul võetakse arvesse ostu- müügilepingu punkt 9.1. See punkt ei kehti ainult sellisel juhul, kui veebipoes on selgelt kirjutatud, et kaup on kerge defektiga ning on seetõttu soodusmüügis, sellisel juhul ei saa ostja esitada müüjale nõudeid kauba vigade kohta.

8. Lepingust loobumine, kauba tagastamine ja asendamine

8.1 Veebipoe poolt müüdud defektsed kaubad, kas tagastatakse, vahetatakse ümber, parandatakse või loobutakse käesoleva ostu- müügilepingu kohaselt.

8.2 Ostjal on õigust ostu- müügilepingust taganeda, teatades sellest kirjalikult müüjale hiljemalt 14 kalendripäeva pärast alates tarne kuupäevast.

8.3 Et tellimust tühistada või klient nõuda koos tellimuse kauba tühistamise blanketi. Blanketi võib leida ka ostu- müühilepingust ja lisada see müügidokumendie sekka. Kõik info kauba, kauba defektide ja vigade kohta saate aadressilt [email protected]. Me vastame teie kirjalikele päringutele 14 kalendripäeva jooksul alates taotluse kättesaamisest. Ostja peab esitama nõude mitte rohkem, kui 14 kalendripäeva jooksul alates kauba tarnimisest.

8.4 Kui ostja soovib tagastada defektiga kaupa, siis peab ostja saatma 14 päeva jooksul peale seda, kui müüja on esitanud nõude, kauba müühake.

8.5 Müüja peab tagastama kõik ostja tasutud rahasumma, sealhulgas ka tarne summa, kui tagastamise on põhjustatud müüja poolsest veast. Summa peab olema tasutud(14) neljateistkümne päeva jooksul alatest päevast, mil müüja on teatanud ostjat oma taganemisõigusest. Müüja tasub ostjale summa tagasi sama makseviisiga, mida kasutati tellimuse täitmisel. Müüja ei saa tagastada raha enne, kui ostja pole, kas kaupa müüjale tagastanud või andnud pädevaid tõendeid selle kohta, et kaup on müüjale tarnimisel.

8.6 Kauba tagastamisel ostjale peavad olema täidetud järgnevad tingimused;

8.6.1 Tagastatud kaubad peavad olema originaalpakendis(ei kehti defektse pakendiga toodete kohta)

8.6.2 Toode peab olema ostjani jõudnud seisukorras.

8.6.3 Kaup peab olema kasutamata ja rikkumata välimusega(ei kehti defektsete toodete puhul)

8.6.4 Tagastatud kaup sisaldab kõike, mida sisaldas originaal ostja kauba kättesaades.

8.6.5 Kauba kättesaamise dokument peab olema koos kaubaga.

8.6.6 Kaupa ei tagastata, kui kaupa on rikutud ostja poolt(kokkupuutel kemikaalidega, kõrge temperatuuriga, teravata esemetega jms) või kui on rikutud tootega ümberkäimise eesikirju, valesti kasutatud jne või mitte eesmärgipäraseks kasutamiseks.

8.7 Müüjal on õigus mitte aksepteerida ostja tagastatud kaupa, kui ostja ei järgi kauba tagastamise eeskirju. Ühtlasi vastutab ostja kauba kvaliteedi eest, mis oli kaubal kättesaamis hetkel.

8.8 Ostjal on õigus 14 päeva jooksul pärast toote tarnet vahetada toode ümber sobivama toote vastu, (välja arvatud 8.12 punktis nimetatud kaubad) Kui muutus põhjustab hinnaerinevuse, siis peab ostja tasuma kauba hinnaerinevuse) Ostja kauba asendamine on täidetud, kui on täidetud kõik punkti 8.6 tingimused ja kaup on tagastatud müüjale vastavalt paragrahvi 8.4 järgi.

8.9 Kui müüjal ei ole sobivat kaupa, et vahetada ümber ostja kaup, siis on ostjal õigus tagastada kaup müüjale 14 päeva jooksul vastava teate kuupäevast. sellisel juhul kehtivat ülalmainitud sätted kauba ümber vahetamiseks.

8.10 Kui kaup tagastatakse müügieeskirjade 8.1-8.7 sätestatud korras, kannab ostja kõik tagasimakse kulud. Kui defektne kaup tagastatakse müüjale, siis tagastab müüja kõik tagasisaatmiseks seotud kulud.

8.11 Kui tagastate defektiga toote, siis peab müüja omal kulul tagastama kauba 14 tööpäeva jooksul, kui tootel tõepoolest tuvastatakse defekt, siis tagasisaatmine hüvitatakse. Tagastamisel peate märkima kõik kauba defektid, saatma ostutšeki, ühtlasi võite lisada ka taotluse ostust taganemiseks.

8.12 Juhime teie tähelepanu, et kui kaup kategoriseerub parfüümide või kosmeetika alla, siis tagastatakse need ainult eelnevalt müüjaga läbi rääkides

9. Kauba kvaliteedi garantii

9.1 Kõikidel kaupadel on märgitud toote kvaliteedi ja kasutuskõlbulikkuse kehtivuse kuupäev ja muud tingimused ning garantii kestvus. Kui kaubal pole märget garantii kohta, siis kehtivad sellele kaubale vastavalt õigusaktidele 24 kuune garantii

9.2 Ostjal, kes on saanud ebakvaliteetse toote, on õigus;

9.2.1 Nõuda müüjalt puuduvaid toote osasid; või

9.2.2 Nõuda ebakvaliteetse toote asendamist kvaliteetse tootega tasuta; või

9.2.3 Nõuda defektiga kauba hinna vähendamist; või

9.2.4 Lõpetada ostu- müügileping ühepoolselt ja nõuda defektiga kauba eest tasutud summa tagastamist

9.3 Veebipoes kuvatava kauba värv, vorm ja (või) parameetrid ei pruugi vastata seadmete tegelikele parameetritele. Seetõttu kui soovite täpsemat infot, nõuandeid või juhiseid toodete kohta pöörduge meie poole oma küsimustega [email protected]

10. Veebipoe haldamine müüja poolt

10.1 Veebipood jätab endale õiguse muuta kaupade hinda, pakkumisi või veebipoe sisu oma äranägemise järgi, kliendi õigus rikkumata, sealhulgas enne muudatust sõlmitud lepingu tingimusi.

11. Teabevahetus

11.1 Müüja saadab ostjale edasi kõik teabe ostu- müügilepingute kohta vastavalt punktis 2.2 sätestatud korrale ostja e-posti aadressile.

11.2 Ostja saadab müüjale edasi kõik sõnumid ning kõsimused vastavalt ostu- müügilepingule, punktis 12.4 nimetatud kontaktile.

12. Lõppsätted

12.1 Need ostu- müügilepingu reeglid on veebipoe tingimuste lahutamatu osa. Veebipoest kauba ostmisel tekknud küsimused, mida ei reguleerita ostu- müügilepinguga, on reguleeritud veebipoes ostmise protsessil või muudes reeglites. Vastuolude korral kohaldatakse ostu- müügilepingut.

12.2 Ostja ja müüja on nõus, et kõik tekkinud vaidlused ja nõuded, mis tulenevad ostu- müügilepingust ja selle täitmisest, rikkumisest, lõpetamisest või kehtetuks tunnistamisest lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui vaidlust ei suudeta lahendada läbirääkimiste teel, siis lahendatakse vaidlused vastavalt Eesti Vabariigi õigusaktidele nagu on täpsustatud veebipoe kasutamise juhendis.

12.3 Müüjal on õigus muuta või kohandada ostu- müügilepingu reegleid. Seega on ostja vastutus, et ta oleks teadlik hetkel kehtivatest ostu- müügilepingu tigimustest. Kehtivad ainult tellimuse kinnitamise ajal kehtivad reeglid.

12.4 Et saada infot kaupade ostu- müügilepinguga seotud reeglitest, nõuetest või reeglite tõlgendamise kohta võtke meiega ühendust e-posti teel. [email protected]. Me vastame teie pärginutele neljateistkümne (14) kalendripäeva jooksu alates teie kirja saamisest.