Tasuta tarne alates 20€ ostust
EE

Kampaania tingimused

Tingimused

Klipshop.ee e-poe ostu-müügi tingimused

1. Üldsätted

1.1 Käesolev ostu-müügi leping hakkab kehtima kliendi nõusolekul, vajutades "Nõustun KlipShop.ee tingimustega." Antud ostu-müügi lepingut loetakse mõlemalt osapoolt siduvaks juriidiliseks dokumendiks. Ostu-müügi leping võetakse aluseks klipshop.ee e-poes kehtivatele reeglitele. See sätestab ostja ja müüja kohustused ja õigused, maksmise, kaupade tarne, tagastamise nende tingimuse ja korra, osapoolte vastastikused kohustused ja teistesse riikidesse tarnimise reeglid. Need tingimused on e-poe kasutuspõhimõtete aluseks.

1.2 Müüja võimaldab kliendile võimaluse osta ja tellida kaupasid ning sõlmida e-poega ostuleping 7 päeva nädalas.

1.3 E-poest ostetud kaubad tarnitakse ainult Eesti Vabariigi territooriumil.

1.4 Kellel on õigus osta kaupasid e-poest:

1.4.1 Füüsilistel isikutel, kes on täisealised ja seadusega volitatud oste sooritama.

1.4.2 Alaealised isikud alates 14 eluaastast kuni 18. eluaastani hooldaja nõusolekuga;

1.4.3 Juriidilised isikud, keda esindavad selleks volitatud isikud;

1.4.4 Eelnevalt nimetatud isikute volitatud esindajad peavad esitama dokumendi, mis lubab neil esindada füüsilist või juriidilist isikut.

1.5 Kõik klipshop.ee e-poes ostu-müügi lepingud on koostatud eesti keeles. Kõik kauba tellimisega seotud oluline informatsioon on esitatud ostjale 1) Tellimuse esitamise ajal 2) Automaatselt e-poes esitades uue tellimuse, mis saadetakse automaatselt ostjale e-posti 3) Ostja nõudmisel mõnel teisel viisil.

2. Kauba tellimine

2.1 E-poes olevaid kaupu saate tellida kahel viisil:

2.1.1 registreerides ennast veebisaidile (luues konto) ja logides sisse oma kontole, sisestades oma e-posti aadressi.

2.1.2 registreerimata, aga siiski esitades vajalikud isiklikud andmed kauba tellimuse vormis, järgides e-poes olevaid nõudeid.

2.2 Kauba tellimine klientidele toimib järgnevalt, kõigepealt tuleb logida sisse oma e-poe kontosse, sisestades e-posti aadressi ning parooli. Saab ka sisselogimata, kuid toote tellimisel peate siiski esitama asjakohaseid isikuandmeid. Ostutellimuse täitmiseks peate sisestama oma tarne aadressi, nime, telefoninumbri ja e-posti aadressi. Täites tellimuse ja andes oma nõusoleku "Nõustun KlipShopi tingimustega" kinnitate tellimuse ja ostja ning müüja vahelise ostu-müügi lepingu.

2.3 Ostu sooritamiseks peab ostja tutvuma tellimuse esitamise eeskirjadega ja andma oma nõusoleku nendeks tingimusteks enne kauba tellimuse kinnitamist. Ostja kinnitab oma nõusolekut e-poes ette nähtud viisil. Ainult peale tellimuse kinnitamist ja nõusoleku andmist hakkab e-pood tegelema ostja tellimusega, juhul kui ostja pole andnud oma nõusolekut ja kinnitanud tellimust ei ole tal võimalust tellida kaupa e-poest.

2.4 Ostu-müügi lepingu sõlmimiseks e-poega peab ostja täitma kõik e-poes tellimuse kinnitamiseks ette nähtud väljad ja järgima kõiki e-poe teateid. Et e-poest tellida peab klient:

2.4.1 valima e-poest oma soovitud toode või tooted, täpsustades ostetava kauba ühikud ja kõik muud detailid ning klikkides kauba juures "Lisa ostukorvi".

2.4.2 pärast meelepäraste toodete ostukorvi lisamist vajutage veebipoes ikoonil "Ostukorv", et lõpetada oma ost. See suunab teid edasi lehele, kus näete tellimuse üksikasju. Vajutades "osta" suunatakse teid edasi lehele, kus teil on võimalik tellimust kinnitada. Edasi logige sisse oma e-poe kontosse või juhul, kui te ei soovi seda teha jätkake külalisena, täitke valitud väljed (tarne aadress, oma andmed, makseviis ja muud nõutud andmed) seejärel kinnitatakse teie tellimus.

2.5 Ostja kinnitab tellimuse vajutades "Maksmine". Kuni selle hetkeni on ostjal õigus muuta kaupade kogust, järjekorda, üksikasju, maksmismeetodit, tarnekorraldust jms.

2.6 Pärast punktide 2.4 ja 2.5 toimingute täitmist ja kauba tellimuse kinnitamist, on tellimus ja ostu-müügi leping kinnitatud lõplikult.

2.7 Pärast kauba tellimuse kinnitamist saadab müüja ostjale automaatse e-kirja "Klipshop.ee - tellimuse kinnitus", mis sisaldab kogu teavet ning informatsiooni teie tellimuse kohta.

2.8 Tellimuse kinnitamisel kontrollib müüja ostja tellimuse üle, et kas vajalikud kaubad ning kogused on laos. Kui kaupu pole hetkel laos või puudub ostja soovitud kogus, siis klienti informeeritakse vastavalt e-poe kehtivatele eeskirjadele. Igaljuhul informeerib müüja ostjat peale tellimuse kinnitamist, et milline on tellimuse staatus. E-pood jätab endale õiguse 3 päeva jooksul peale ostja tellimuse kinnitamist, tellimus tühistada või edasi lükata sobiva kauba puudumisel. Müüja teeb kõik endast oleneva, et teavitada klienti võimalikult kiiresti tellimuse staatuse kohta.

2.9 Tellimuse kinnitades, kinnitate ühtlasi, et olete lugenud läbi meie e-poe reeglid, nendega nõustunud ja olete kohustatud neid järgima. Ostjal ei ole õigust esitada vastuväiteid selle kohta, et müügilepingut ei ole ostjale kirjalikult üle antud, välja arvatud juhul, kui pooled on kokku leppinud teisiti. Kui ostja soovib müügilepingu tingimustega tutvuda, võib ta need salvestada, välja printida, veebilehelt alla laadida või paluda müüjal need e-posti teel edastada.

2.10 Müüja ei vastuta kahju eest, mille on tekitanud kolmas isik. Juhul, kui ostja liitub e-poega ning jätab reeglid järgimata ja tema kasutaja alt tellitakse kaupu, loetakse tellimus kehtivaks.

2.11 Müüja jätab endale õiguse täitmisele võtta ainult need tellimused, milles on täpne tellija informatsioon kauba soetamiseks ning tarnimiseks (s.h. tarne aadress, telefoni number, e-posti aadress jms). Samuti kui tuvastatakse kliendi puhul rikkumine (esinemine teise inimesena, kellegi teise konto kasutamine, e-poe reeglite rikkumine jms), on e-poel õigus tellimus tühistada.

2.12 Klient, kes nõustub e-poe ostu-müügi lepingu tingimustega, nõustub, et punktis 2.2 nimetatud isikuandmeid töödeldakse e-poe poolt, kaupade tarne ning tellimuse täitmise eesmärkidel. Müüja kinnitab, et ostja poolt esitatud isikuandmed on privaatsed ning neid kasutatakse ainult eelmainitud eesmärkidel vastavalt e-poe privaatsuspoliitikale.

2.13 Ostja nõustub, et tema isikuandmeid kasutatakse e-kaubanduseks ning ühtlasi nõustub sellega, et tema esitatud e-posti ning telefoninumbrile saadetakse teateid, mis on vajalikud kaupade tellimuse ning tarne täitmiseks.

3. Ostu-müügilepingu sõlmimine

3.1 Ostu-müügileping loetakse sõlmituks sellest hetkest, mil ostja saab müüja e-maili "Klipshop.ee - tellimuse kinnitus“ (või mõne muu samaväärse teate) ja kehtib tellimuse täeliku täitmiseni. Ostjal võimalus lepingust taganeda on mainitud eespool.

3.2 Tellimuse kinnitamise alusel muutuvad e-poe reeglid ja muud tingimused ostja ning müüja vaheliseks lepinguks, mis on mõlema lepinguosalise jaoks siduv juriidiline dokument.

4. Ostja õigused ja kohustused

4.1 Ostjal on õigus osta e-poest kaupu käesolevas ostu-müügilepingus sätestatud tingimustel.

4.2 Ostjal, kellel on e-poes kasutaja olemas, on õigus ostu-müügileping tühistada vastavalt lepingus kirjas olevatele tingimustele.

4.3 E-poes konto loomisel kohustub ostja andma e-poele oma isikuandmed. Kui ostja kaotab oma sisselogimisandmed peab ta viivitamatult teatama sellest e-poodi aadressil [email protected]

4.4 E-poe kasutamisel kohustub ostja järgima kõiki veebipoe poolt kehtestatud reegleid, ostu-müügi lepingus sätestatud eeskirju, teisi tingimusi mis on e-poes välja toodud ja mitte rikkuma Eesti Vabariigi õigusakte.

5. Müüja kohustused

5.1 Müüja kohustub pakkuma ostjale võimalust kõiki e-poes pakutavaid tooteid kättesaadavalt ning vastavalt ostu-müügilepingu tingimustele ning e-poe enda tingimustele.

5.2 Müüja kohustub töötlema ostja isikuandmeid ainult selleks ettenähtud eesmärkidel Eesti Vabariigi õigusaktidega sätestatud korras.

5.3 Müüja kohustub tarnima ostja tellitud kaubad ostja poolt nimetatud aadressile.

6. Kauba hind, maksekorraldus ja tingimused

6.1 Kaupade hinnad e-poes ja tellimisel on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. E-poest ostmisel arvestab e-pood, et tarne toimub Eesti Vabariigi territooriumil. Seega kui ostja ja müüja sõlmivad eraldi lepingu, et tarne toimub väljaspool Eesti Vabariiki või Euroopa Liitu vastutab ostja ise lisamaksude eest (import, tollimaks, käibemaks jms).

6.2 Kohaletoimetamise kulud on märgitud e-poes ja tellimuses ostu sooritamisel.

6.3 Allahindlused kehtivad ainult siis, kui need on selgesõnaliselt märgitud e-poes või muus ametlikus tekstis, mis ei ole veebis kättesaadav.

6.4 E-poel on õigust muuta kauba hinda pärast kliendi tellimust ainult selliselt juhul, kui hind oli vigane infosüsteemi tehnilise vea tõttu. Müüja peab viivitamatult teatama ostjat sellise olukorra puhul. Juhul, kui ostja peale vea parandamist ei soovi enam tellimust, tagastab e-pood ostjale kogu makstud summa.

6.5 Ostja määrab tarnimise järgmisel viisil:

6.5.1 tasudes kauba eest enne kauba tarnimist, kasutades elektroonilist maksemeetodit, mis on e-poes märgitud ning müüja poolt heaks kiidetud. Juhime teie tähelepanu sellele, et suunates edasi pangalingi kaudu maksma võib veebisaidil olevaid isikuandmeid edastada maksmise lehele, kuhu teid suunatakse.

6.5.2 kui te maksate sularahas, peab kolmandale isikule (kullerteenusele) tehtavatele maksetele olema lisatud kolmanda isiku kviitung, mis kinnitab ostu.

6.5.3 makstes krediitkaardiga, deebetkaardiga või PayPaliga (rahvusvaheline maksesüsteem).

6.6 Kui kauba eest tasutakse vastavalt punktidele 6.5.1 ja 6.5.3, kohustub ostja kauba eest viivitamatult tasuma. Alles pärast makse laekumist jätkab e-pood tellimuse täitmist ja kauba tarnimist. E-poel on õigus tellimus tühistada, kui ostja on valinud makseviisiks 6.5.1 või 6.5.3 ja ei ole 3 tööpäeva jooksul tasunud.

6.7 Kui olete oma tellimuse esitanud ja sõlminud e-poega müügilepingu, saate e-posti teel arve. Pange tähele, et kui ostja on käibemaksukohustuslane, peab ta lisainformatsioonile lisama oma käibemaksukoodi.

7. Kauba tarne

7.1 Kaup toimetatakse ostja valitud aadressile kas kulleriga või iseteenindusterminali, kus ostja võtab kauba ise vastu. Kohaletoimetamise viisi peab valima ostja ja kõik vajalikud andmed tuleb esitada tellimuse esitamisel.

7.2 Kui e-poe tingimustes või müügilepingus ei ole sätestatud teisiti, toimetatakse kaup ostjale kohale 1-10 tööpäeva jooksul. Ostja nõustub, et erandjuhtudel, kui e-poes ei ole kaupa laos, võib tarneaeg edasi lükkuda. Sellisel juhul teavitab e-pood ostjat viivitamatult ja lepitakse kokku uus tarneaeg või tellimuse tühistamine. Igal juhul tarnitakse kaup hiljemalt 30 päeva jooksul alates ostulepingu sõlmimisest.

7.3 Tellimuse esitamise ajal valib ostja tarne meetodi:

7.3.1 Kulleri teenust, kes võtab teiega enne kohaletoimetamist ühendust ja annab teile üksikasjalikumat teavet kohaletoimetamise kohta.

7.3.2 Pakiautomaati või mõnda teise kaubaväljastamispunkti. Tellitud kaubad saate kätte 7 tööpäeva jooksul ja teie valitud punkti. Kui saadetis kohale jõuab teavitatakse teid sellest SMS või e-posti teel.

7.4 Kui te ei tühista oma tellimust õigeaegselt punktis 7.3.2 sätestatud tähtaja jooksul, on leping tühine ja e-pood ei ole lepinguga seotud. Teie tellimus on kehtiv.

7.5 Kui kaup on kohale toimetatud, peab ostja kaupa ise kätte saama, välja arvatud juhul, kui ta on tellimuse lisainformatsioonis märkinud teise isiku andmed. Kui kuller ei suuda kaupa volitatud isikule kätte toimetada, tähendab see, et lepingut ei ole täidetud ja kuller püüab teile kaupa tulevikus uuesti kätte toimetada, kuid mitte rohkem kui 3 korda.

7.6 E-pood vabaneb vastutusest teenuse rikkumise eest, kui kaupa ei saa ostjale õigeagselt üle anda ostja süü tõttu.

7.7 E-pood kohustub viie tööpäeva jooksul tagastama ostjale makstud raha, kui müüja ei suuda kaupa tarnida ostu-müügilepingus kokkulepitud aja jooksul ja pole võimalust pakuda ka alternatiivset toodet, mis kliendile sobiks.

7.8 Kui kaup on ostjani jõudnud ja ostja kirjutab alla, et ta on kaupa kätte saanud, siis loetakse ostu- müügileping lõppenuks ja tellimus täidetuks. Edasisi kaebusi enam vastu ei võeta.

7.9 Kauba kvaliteeti, pakendit ja kogust peab kontrollima ostja kätteaamisel. Üleandmise käigus avastatud kauba defektid tuleb märkita kaupade tarnimise lehel ning viivitamatult tuleb teatada müüjat. Sellisel juhul lepib müüja ostjaga kokku, kuidas vigane tellimus parandada. Kõiki hilisemaseid kaebusi enam ei aksepteerita.

7.10 Ostja peab teavitama müüjat hiljemalt ühe päeva jooksul pärast kauba üleandmist. Ostja peab teavitama müüjat igast defektsest kastist, puudusest või kahjustatud pakendist. Pärast seda tähtaega esitatud pretensioone ei võeta enam arvesse. Sellisel juhul järgitakse müügilepingu punkti 9.1. See ei kehti ainult siis, kui veebipoes on selgesõnaliselt märgitud, et kaup on kergelt defektne ja seetõttu müüakse seda madalama hinnaga; sellisel juhul ei saa ostja müüja vastu puuduste eest pretensioone esitada.

8. Lepingust loobumine, kauba tagastamine ja asendamine

8.1 E-poe poolt müüdud defektsed kaubad, kas tagastatakse, vahetatakse ümber, parandatakse või loobutakse käesoleva ostu-müügilepingu kohaselt.

8.2 Ostjal on õigus müügilepingust taganeda, teatades sellest müüjale kirjalikult hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul pärast tarnekuupäeva.

8.3 Et tellimust tühistada võib klient nõuda koos tellimusega kauba tühistamise blanketi. Blanketi võib leida ka ostu-müügilepingust ja lisada see müügidokumentide sekka. Kõik info kauba, kauba defektide ja vigade kohta saate aadressilt [email protected]. Me vastame teie kirjalikele päringutele 14 kalendripäeva jooksul alates taotluse kättesaamisest. Ostja peab esitama pretensiooni hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul pärast kauba üleandmist.

8.4 Kui ostja soovib tagastada vigase kauba, peab ta selle müüjale tagasi saatma 14 päeva jooksul alates pretensiooni esitamisest.

8.5 Müüja on kohustatud tagastama kõik ostja poolt makstud summad, sealhulgas tarnesumma, kui tagastamine on tingitud müüja veast. See summa tuleb tasuda (14) neljateistkümne päeva jooksul alates kuupäevast, mil müüja on ostjat teavitanud tema taganemisõigusest. Müüja tagastab ostjale sama maksevahendi abil, millega tellimus tehti. Müüja ei saa raha tagasi maksta enne, kui ostja on kauba müüjale tagastanud või esitanud pädeva tõendi selle kohta, et kaup on müüjale üle antud.

8.6 Kauba tagastamisel ostjale peavad olema täidetud järgnevad tingimused:

8.6.1 tagastatud kaubad peavad olema originaalpakendis (ei kehti defektse pakendiga toodete kohta);

8.6.2 kaup peab olema samas seisukorras, milles see ostja kätte jõudis;

8.6.3 kaup peab olema kasutamata ja heas seisukorras (ei kehti defektsete toodete puhul);

8.6.4 tagastatud kaup sisaldab kõike, mida esialgselt ostja sai;

8.6.5 kauba kättesaamise dokument peab olema koos kaubaga;

8.6.6 kaupa ei tagastata, kui kaup on rikutud ostja poolt (kokkupuutel kemikaalidega, kõrge temperatuuriga, teravata esemetega jms) või kui on rikutud tootega ümberkäimise eeskirju, valesti või mitte eesmärgipäraselt kasutatud.

8.7 Müüjal on õigus mitte aksepteerida ostja tagastatud kaupa, kui ostja ei järgi kauba tagastamise eeskirju. Ühtlasi vastutab ostja kauba kvaliteedi eest, mis oli kaubal kättesaamise hetkel.

8.8 Ostjal on õigus 14 päeva jooksul pärast toote tarnet vahetada toode ümber sobivama vastu (välja arvatud 8.12 punktis nimetatud kaubad). Kui muutus põhjustab hinnaerinevuse, siis peab ostja tasuma kauba hinnaerinevuse. Ostja kauba asendamine on täidetud, kui on täidetud kõik punkti 8.6 tingimused ja kaup on tagastatud müüjale vastavalt paragrahvi 8.4 järgi.

8.9 Kui müüjal ei ole sobivat kaupa, et vahetada ümber, siis on ostjal õigus tagastada kaup müüjale 14 päeva jooksul vastava teate kuupäevast. Sellisel juhul kehtivat ülalmainitud sätted kauba ümber vahetamiseks.

8.10 Kui kaup tagastatakse müügieeskirjade 8.1-8.7 sätestatud korras, kannab ostja kõik tagasimakse kulud. Kui defektne kaup tagastatakse müüjale, siis tagastab müüja kõik tagasisaatmisega seotud kulud.

8.11 Kui te tagastate defektse toote, peab müüja selle 14 tööpäeva jooksul omal kulul tagasi saatma ja kui toode osutub tegelikult defektseks, tagastatakse raha. Kauba tagastamisel peate täpsustama kõik defektid, saatma kviitungi ja võite lisada ka tühistamistaotluse.

8.12 Pange tähele, et kui kaup kuulub parfüümide või kosmeetikatoodete kategooriasse, saab seda tagastada ainult pärast eelnevat konsulteerimist müüjaga.

9. Kauba kvaliteedi garantii

9.1 Kõikidele kaupadele on märgitud toote kvaliteedi ja kasutuskõlblikkuse ja muude tingimuste kehtivusaeg ning garantii kestus. Kui kaubale ei ole antud garantiid, on seaduslik garantii 24 kuud.

9.2 Ostjal, kes on saanud ebakvaliteetse toote, on õigus:

9.2.1 nõuda müüjalt puuduvaid toote osasid;

9.2.2 nõuda ebakvaliteetse toote asendamist kvaliteetse tootega tasuta;

9.2.3 nõuda defektiga kauba hinna vähendamist;

9.2.4 lõpetada ostu-müügileping ühepoolselt ja nõuda defektiga kauba eest tasutud summa tagastamist.

9.3 E-poes kuvatavate kaupade värvus, kuju ja/või parameetrid ei pruugi vastata seadmete tegelikele parameetritele. Seetõttu, kui soovite lisateavet, nõuandeid või tootesoovitusi, võtke meiega ühendust aadressil [email protected].

10. Müüja e-poe haldamine

10.1 E-pood jätab endale õiguse muuta hindu, pakkumisi või e-poe sisu omal äranägemisel, ilma et see piiraks kliendi õigusi, sealhulgas enne muudatust sõlmitud lepingu tingimusi.

11. Teabevahetus

11.1 Müüja edastab ostjale kogu müügilepingutega seotud teabe ostja e-posti aadressile vastavalt punktis 2.2 sätestatud menetlusele.

11.2 Ostja saadab müüjale edasi kõik sõnumid ning küsimused vastavalt ostu-müügilepingule, punktis 12.4 nimetatud kontaktile.

12. Lõppsätted

12.1 Need reeglid on e-poe tingimuste lahutamatu osa. E-poest kauba ostmisel tekkinud küsimused, mida ei reguleerita ostu-müügilepinguga, on reguleeritud e-poes ostmise protsessil või muudes reeglites. Vastuolude korral kohaldatakse ostu-müügilepingut.

12.2 Ostja ja müüja on nõus, et kõik tekkinud vaidlused ja nõuded, mis tulenevad ostu-müügilepingust ja selle täitmisest, rikkumisest, lõpetamisest või kehtetuks tunnistamisest lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui vaidlust ei suudeta lahendada läbirääkimiste teel, siis lahendatakse vaidlused vastavalt Eesti Vabariigi õigusaktidele nagu on täpsustatud e-poe kasutamise juhendis.

12.3 Müüjal on õigus muuta või kohandada ostu-müügilepingu reegleid. Seega on ostja vastutus, et ta oleks teadlik hetkel kehtivatest ostu-müügilepingu tigimustest. Kehtivad ainult tellimuse kinnitamise ajal kehtivad reeglid.

12.4 Et saada infot kaupade ostu-müügilepinguga seotud reeglitest, nõuetest või reeglite tõlgendamise kohta võtke meiega ühendust e-posti teel [email protected]. Me vastame teie pärginutele neljateistkümne (14) kalendripäeva jooksul alates teie kirja saamisest.